***** Incomings source ***** A jövedelem forrása

Szorgalom, kattintások, kitartás, kattintások, pénz, pénz

Click to money


Tehát a folytatás!

A következőkben néhány olyan lapot mutatok, melyeken reklámok bizonyos ideig történő megjelenítéséért kapunk némi aprót.

FONTOS!

Ugyanarról az IP címről nem lehet több regisztráció, mert nagy valószínüséggel töröl az oldal! Ez a visszaélések elkerülése miatt lehet így.

Regisztrálj, és az oldalakon találsz egy "Paid to click" feliratú gombot. Erre kattintva naponta találsz friss bannereket. A bannerekre kattintva, és az előírt ideig megnyitva jóváírnak egy kevés pénzt a számládon.

Az "Inbox" gomb alatt találod a napi leveleket, melyek egy linket tartalmaznak. Ezeket megnyitva, és az előirt ideig nyitva tartva szintén pénz áll a házhoz. Lényeges tudnivaló, hogy minden oldal csak egy bizonyos mennyiségü összegyüjtött pénz után fizet! Tehát türelem, kitartó klikkelés!

Hogyan jutsz a pénzedhez? Ez a következő téma!


SacMoney






Wishingwellptc





NeoBux





Velvetclix





Cash-harvest






EarneasyCash






BuxP





Boodaq

boodaq.com


GOLDBIZS

goldbizs.com




Egy fontos megjegyzés a klikkelős oldalakhoz: megpróbáltam azokat csokorba gyűjteni, melyek különböző fórumokon megbízhatónak voltak nevezve, de ennek ellenére mindenki a saját döntése alapján használja őket!
Garanciát nem lehet vállalni a kifizetésre, a Depacco-ról olvastam, hogy nem fizet, de nekem szimpatikus, és ezért én szörfölök rajta, amíg számomra is be bizonyosodik hogy csaló vagy sem.

Mégegyszer:
ha regisztrál, az az Ön döntése! Az itt bemutatottakat azért tettem ki, mert ezeknek némileg utánanézve nem voltak negatív visszajelzések. Én ezeken gyüjtögetek.


DEPACCO

Depacco.com


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése